Medieudvalget

Medieudvalget har til formål at udarbejde materiale til brug for markedsføring af klubben og sikre at der er ensartethed i dette. Udvalget arbejder via forskellige platforme såsom Facebook, blad, hjemmeside, medier og fysisk for at sikre synlighed og ensartethed i Spidshundeklubbens udtryk udadtil.

Har du spørgsmål til Medieudvalget?

Nyt fra udvalget

Medieudvalget vil hermed gerne byde velkommen til Spidshundeklubbens nye hjemmeside.

Vi har lagt et stort stykke arbejde i hjemmesiden, men den er naturligvis ikke helt færdig endnu. Skulle du falde over fejl eller manger så skriv meget gerne en mail til os på medieudvalg@spidshundeklubben.dk