Sporudvalget

Spidshundeklubben arrangerer et antal sporprøver, henholdsvis schweissprøver, vildtspor og kaninslæb.

Sporudvalget står for planlægning, forberedelse og udførelse af disse arrangementer, og sørger ligeledes for at varetage den årlige konkurrence om årest sporhund.

Har du spørgsmål til sporudvalget?

Nyt fra udvalget

Der er begrænset antal spor, pga. årstiden

Manuel tilmelding

Download den aktuelle tilmeldingsblanket, Schweiss eller Slæbspor, udfyld ansøgningen og indsend den som Word-fil til sporudvalg@spidshundeklubben.dk

OBS… Vær opmærksom på, hvilke typer spor der udbydes på den aktuelle prøve.

Når du har foretaget en rettidig tilmelding, vil du senest 2 arbejdsdage efter sidste frist, modtage besked om du har fået plads på prøven.

Har du fået plads på prøven, vil du samtidig med oplysninger om betaling af gebyr, modtage praktiske oplysninger, om du er udlægger, forventet starttidspunkt osv.

Har du fået plads på prøven, skal anmeldelsesgebyret være Spidshundeklubben i hænde, senest mandagen kl. 16.00, før prøven.

Manglende betaling medfører tab af deltagelse på prøven.

OBS…OBS… Vær opmærksom på at Sporprøvereglerne til slæb, er ændret i forhold til DKK´s standardregler.

Sporudvalget

Udvalget & kontakt