Ansøg om klubchampionat

Udfyld formularen for at få anerkendt dit klubchampionat.

Ansøgning om klubchampionat

Klubchampion (KLBCH)

KLBCH TITLEN tildeles DKCH-hunde der har opnået 4 Klubcertifikater under 3 forskellige dommere.

Klubcertifikat tildeles til hunde i championklassen han/tæve til 1. vinder med CK, såfremt den i forvejen er DKCH.

– Er 1. vinderen allerede er KLUBCH går klubcertifikatet videre til 2. vinder med CK.

– Er 2. vinderen også KLUBCH, udgår klubcertifikatet.

Klub Junior Champion (KLBJCH)

KLBJCH titlen tildeles hunde, der har opnået 2 Klubjuniorcertifikater* under 2 forskellige dommere.

Klubjuniorcertifikat tildeles til hunde i Juniorklassen, som er blevet bedste Junior Han og Tæve, der har opnået Excellent og CK.

– Er 1. vinderen allerede KLBJCH går certet videre til 2. vinder med CK.

– Er 2. vinderen også KLBJCH, udgår klubjuniorcertifikatet.

* Ændret til 2 på Generalforsamlingen den 6. april 2014

Klub Veteran Champion (KLBVCH)

KLBVCH titlen tildeles hunde, der har opnået 3 Klubveterancertifikater under 2 forskellige dommere.

Klubveterancertifikat tildeles til hunde tilmeldt i Veteranklassen, som er blevet bedste Veteran Han og Tæve,

der har opnået Excellent og CK.

– Er 1. vinderen allerede KLBVCH går Certet videre til 2. vinder med CK.

– Er 2. vinderen også KLBVCH, udgår klubveterancertifikatet.

Når hunden har opnået det krævede antal klubcertifikater udfyldes nedenstående formular.

Det er ikke nødvendigt at medsende kritikker men husk at oplyse hvilke udstillinger der er modtaget cert på.
Det er til gengæld vigtigt at skrive ejers adresse, da den jo kan være ændret uden, at vi har fået det oplyst.
Vær opmærksom på at der kan være op til 30 dages behandlingstid.
Ved manglende oplysninger vil ansøgningen blive afvist.